Memphis Dagbok
| 2014-02-09 | Så åker vi till Fredericia där Memphis blev 2:a i Championklass och sedan 2:a bästa hane med cert och R-cacib och så DKCH!![]() ![]() |
| 2013-12-01 |
Danska OES Juleshow. Memphis blev 3:a i öppen klass. Excellent men utan CK. |
| 2013-11-02 -- 03 |
Memphis och jag åker till DKK utställning i Herning. |
| 2013-08-10 |
Jagar sista certet i Ronneby och det fick vi! Memphis blev 2:a bästa hane med cert och R-Cacib. Han blir också SE UCH! |
| 2013-06-16 | SGVK i Landskrona. Memphis blev BIM med cert. |
| 2013-05-19 |
Så var det Hässleholm Nat och där blev det VG. |
| 2013-03-24 | Malmö Int där Memphis fick Excellent utan CK. |
| 2012-11-10 |
Vi var på SGVKs utställning i Svedala. blev 2:a bästa hane med excellent och CK. |
| 2012-06-17 |
SGVK i Landskrona. Memphis blev BIM med cert. |
| 2012-05-20 | Hässleholm Nat. Memphis fick excellent och CK och blev 3:e bästa hane |
| 2012-03-18 | Malmö Int. Memphis fick excellent och CK och blev 4 bästa hane. |